Bildspel med fåglar

Jag har försökt uppdatera hemsidan med några nya bildspel men jag har inte helt och hållet fått det att fungera som jag vill. Nu får bloggen ligga som huvudsida tills jag listat ut vad jag gör för fel. Ett nytt bildspel med fåglar har jag lyckats få upp i alla fall, ni hittar det i menyn här ovan. Imorgon börjar vardagen igen, med jobb och lite ordning och reda. Hösten är min bästa period under året så jag ser fram emot det. Både ordningen, redan och sträckskådningen på Skanörs ljung i september.

One Comment on “Bildspel med fåglar

Kommentera

